سی و سومین یادواره ۳۳ شهید نیروگاه نکا و گرامیداشت شهدای مدافع حرم مازندران در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سی و سومین یادواره ۳۳ شهید سرافراز نیروگاه شهید سلیمی نکا و گرامیداشت شهدای مدافع حرم مازندران به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ساری برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، خانواده‌های معظم شهدای نیروگاه و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی  حضور داشتند، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران طی سخنانی ضمن تجلیل و گرامیداشت یاد ماندگار شهدا، به تبیین مطالبه و سفارش شهدا به مردم و مسئولان در جهت حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی پرداخت.

او با بیان اینکه پیام شهدا و رضایت آنان در نترسیدن از دشمن است، گفت: ترس از قدرت‌های بزرگ یکی از علل مهم عقب ماندگی کشورهاست به همین دلیل دنیای استکبار می‌خواهد با ایجاد رعب و وحشت در بین ملت‌های مظلوم و تحت استعمار، آنان را سرجایشان بنشاند تا در برابر ظلم آنان اعتراض نکنند.

آیت الله لائینی افزود: شهدای ما از دشمن نترسیدند و پیامشان هم نترسیدن از دشمن است و زمانی از ما خشنود خواهند شد که از دشمن نترسیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ملت ما هرگز از آمریکا نترسید و در عرصه‌های مختلفی همچون دفاع مقدس، خلق حماسه دفاع از حرم، ساقط نمودن پهپاد آمریکایی، موشکباران اردوگاه عین الاسد و ارسال محموله‌های نفتی به ونزوئلا، ابهت و هیمنه پوشالی آمریکا را شکسته است که این اقدامات موجب خشنودی شهدا می‌شوند.

در میزگردی با حضور محسن نعمتی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا، سیدنقی رکابی جانباز بازنشسته نیروگاه، سرهنگ مجیدرضا شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نکا ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و بمباران و بازسازی نیروگاه، به تشریح علل و عوامل تهاجم دشمن بعثی به نیروگاه نکا و تلاش جهادی کارکنان نیروگاه نکا در بازسازی خرابی‌های ناشی از بمبارانها پرداخته شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار