رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: به دلیل وضعیت قرمز در شهرستان‌های اردبیل، خلخال و مشگین‌شهر فردا فریضه نماز در این شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام ناصر نصیری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت:  به دلیل وضعیت قرمز در شهرستان‌های اردبیل، خلخال و مشگین‌شهر فردا فریضه نماز در این شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود.

او با اشاره به اینکه در راستای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برنامه‌ریزی‌های لازم هر هفته انجام می‌یابد افزود: در این زمینه طبق تصمیمات اتخاذ شده در هشت شهر استان نماز جمعه فردا اقامه می‌شود که شامل نیر، نمین، عنبران، سرعین، بیله‌سوار، جعفرآباد، کوثر و اصلاندوز است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: اهمیت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با رعایت شرایط خاص در دستور کار است به طوری که نیاز است سالمندان و کودکان از حضور در مصلی‌ها جلوگیری کنند و استفاده از ماسک نیز مبنای کار باشد.

نصیری ادامه داد: استفاده از وسایل شخصی نیز باید در این زمینه مورد توجه واقع شود تا از شیوع این ویروس در این مراکز کاهش و افزایش ابتلای این ویروس مهار شود تا شاهد برگزاری این مراسم معنوی در تمامی شهرستان‌های استان باشیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
با سلام . برای یک میلیون و سیصد هزار نفر مردم استان اردبیل وزارت بهداشت یک دستگاه سی تی تسکن 128 اسلاید با بارزش با لای جندین میلیارد تومان خریداری و در اختیاز سازامان بهداشت اردبیل قرار داده و در بیماستان امام خمینی اردبیل نصب شده است . متاسفانه بعلت عدم اشنایی گامل اپراتور دستگاه عملا بلا استفاده مانده است مخصوصا برای بیماران قلبی .توصیه . پزشکان اردبیل منبی بر اعزام نامبرده برای اموزش .ریاست بیمارستان مخالفت می کند . و مردم مجبورا برای عکس برداری به شهرهای تبریز و یا تهران بروند . جالب اینجا است که خود اپراتور تاکید می کند که انها توانیی تفسیر غکس گرفته را ندارند . و تاکید می کنند که برای عکس برداری به تبریز بروید . انهایی که پول دارند می رود ولی گناه انهایی که توانایی مالی ندارند . چکار کنند . انتظار این بود که امام جمعه اردبیل و استاندار و فرماندار پیگیر باشند . ولی چنین نیست