ورزشگاه خیرساز شهدای کوشک میدان (زمین خاکی فوتبال) با ١٠ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز درمراسم افتتاح ورزشگاه خیرساز شهدای کوشک میدان (زمین خاکی فوتبال) گفت: پروژه خیرساز زمین خاکی فوتبال در منطقه‌ای اجراشده که جز ضرورت‌ها محسوب می‌شود زیرا جوانان اوقات خود را در این مکان‌های ورزشی می‌گذارند.

عبدالرضا دستغیب مساحت این پروژه بالغ بر ١٠ هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: ۲۴۰ میلیون تومان برای برای دیوارکشی و فنس کشی اطراف این زمین خاکی هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای تاسیس این مجمع ۴٧پروژه تا کنون در حال اجرا است، افزود: بسیاری از پروژه تا کنون به بهره برداری رسیده و برخی از آن‌ها در حال اجراست.

دستغیب از کلنگ زنی دو پروژه دیگر خبر داد و افزود: پروژه یک درمانگاه در بلوار محراب با ده میلیارد تومان اعتباربه زودی انجام می‌شود و همچنین کلنگ تکمیل مجتمع فرهنگی و ورزشی ماهان شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی به زمین زده خواهد شد.

احداث بزرگترین پیاده راه جنوب شهر  

عبدالله مبشری معاون شهرداری منطقه ۵ شیراز هم در این مراسم، گفت: در کنار مجموعه ورزشی شهدای کوشک احداث بزرگترین پیاده راه جنوب شهر به طول ٣ کیلومتر در دستور کار قرار دارد و ظرف مدت ۴۵ روز آینده عملیات احداث این پروژه آغاز خواهد شد و ظرف مدت ۴۵روز آینده عملیات احداث این پروژه آغاز خواهد شد و با احداث این پروژه‌ها دیگر این مناطق شهر از لیست مناطق محروم خارج می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار