سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: النصر یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و با تمام توان رو در روی این تیم قرار می‌گیریم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: به کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس بابت این پیروزی و اینکه از جان مایه می گذارند خسته نباشید می گویم. دیدار های سختی را پشت سر گذاشته ایم و بازی با النصر عربستان از همه آن ها دشوار تر خواهد بود.

او افزود: از حمایت هواداران تشکر می کنم. آن ها  در کنار ما نیستند، اما انرژی مثبت و دعای خیرشان بدرقه راه ما است. به عنوان نماینده هواداران اینجا هستم و به خاطر فشردگی بازی‌ها دست تک تک بازیکنان را می‌فشارم. انگشت یک بازیکن ما شکسته، اما ۲ آمپول می‌زند و با همان انگشت بازی می‌کند.

پیروانی با اشاره به بخشش کارت قرمز سیامک نعمتی از سوی AFC بیان کرد: از روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال که واقعا زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. بلافاصله پس از پایان دیدار قبلی در جلسه هماهنگی بازی این موضوع را پیگیری کردیم و فکر می‌کنم برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران این اتفاق خوب رقم خورد. لطف خدا شامل حال ما شده و با زحمت بچه‌ها نتایج خوبی رقم می‌خورد.


بیشتر بخوانید


او درباره هماهنگی بازیکنان جدید با نفرات قدیمی پرسپولیس توضیح داد: جذب بازیکن واقعا سخت بود. باید از باشگاه هم تشکر کنم. یک بازیکن که الان جزو تیم است شب به من زنگ زد و گریه کرد کاری کنیدبه تیم بیایم. برادر یک بازیکن جدید دیگر با من تماس گرفت که اگر وی ۲۰ دقیقه به پرسپولیس بیاید دیگر نمی‌تواند برود.

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان قدیمی با عشق برای پرسپولیس بازی می‌کنند. رمز موفقیت تیم ما از قدیم تا الان رفاقت، صمیمیت و یکدست بودن است. اگر یک تیم ۱۱ ستاره داشته باشد، اما در آن تیم رفاقت نباشد به جایی نمی‌رسد. البته مسائل تاکتیکی هم مهم است.

پیروانی با تبریک مجدد به هواداران و با بیان اینکه این تیم فقط یک قدم تا فینال آسیا فاصله دارد، گفت: بخشیده شدن نعمتی نشان داد که خواستن، توانستن است. برای نتیجه گرفتن، باید زحمت کشید، پیگیری و تلاش کرد. رمز موفقیت پرسپولیس، رفاقت، صمیمیت، یکدلی و یکدستی است.

مدیر پرسپولیس ادامه داد:  همیشه در پرسپولیس همین‌طور بوده و بازیکنان و کادرفنی و عوامل تیم، با هم رفیق و دوست هستند. اکنون هم رابطه خیلی خوبی بین ما وجود دارد و در کنار این مسائل، کادر فنی قوی تیم را هدایت می‌کند و کار‌های انضباطی به خوبی کنترل می‌شود.

او در رابطه با تیم النصر گفت: النصر یکی از بهترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود که به فینال غرب آسیا رسیده است. البته ما هم پرسپولیس هستیم و قهرمان ایران و در بازی مقابل النصر با تمام وجود به میدان می‌رویم و برای پرسپولیس و میلیون‌ها هوادارش جان می‌گذاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار