منابع عراقی از حمله راکتی به پایگاه نظامیان تروریست آمریکایی در اربیل و شنیده شدن صدای انفجار در داخل این پایگاه خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع عراقی شامگاه چهارشنبه گزارش دادند که پایگاه نظامیان تروریست آمریکا در اربیل هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

منابع عراقی از حمله موشکی شدید به پایگاه آمریکایی «حریر» در اربیل و شنیده شدن صدای چند انفجار از داخل این پایگاه خبر دادند.

السومریه نیوز به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که سامانه‌های دفاع موشکی پاتریوت مستقر در این پایگاه، موشک‌ها را پیش از برخورد به هدف ساقط کرده است.

این منبع امنیتی به السومریه نیوز گفت: سامانه پاتریوت سه فروند موشک را که به سمت پایگاه نظامی آمریکا واقع در نزدیکی فرودگاه اربیل شلیک شده بودند، ساقط کرد.


بیشتر بخوانید:


پایگاه حریر که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی اربیل اقلیم کردستان عراق قرار دارد محل استقرار نظامیان تروریست آمریکایی است و گزارش‌ها از شلیک ۳ فروند راکت به سمت این پایگاه حکایت دارند.

وبسایت خبری المعلومه نیز به نقل از یک منبع گزارش داد که چند فروند موشک در نزدیکی مقر ائتلاف بین‌المللی در استان اربیل سقوط کرد.

این منبع آگاه گفته که تعدادی موشک نزدیک مقر ائتلاف بین‌المللی در منطقه «کرده جال» سقوط کرد، اما ائتلاف بین‌المللی تا این لحظه نحوه حمله و یا تعداد موشک‌ها را نمی‌داند.

در ادامه این خبر آمده  که فرماندهان ائتلاف از نیرو‌های خود خواسته‌اند که جوانب احتیاط را در نظر گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار