معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول از رعایت حداکثری اصول بهداشتی طی بازدید‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان بهداشت از مدارس شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا محمدی خباز  معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: با حضور کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و همچنین کارشناسان بهداشت آموزش و پرورش دزفول، بیش از ۸۰ درصد مدارس مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

او افزود: بر اساس نظر کارشناسان بهداشت، بیش از ۹۵ درصد اصول بهداشتی در مدارس شهرستان از زمان بازگشایی رعایت شده است و تا کنون هیچ گونه اخطاریه از جانب دانشگاه علوم پزشکی به مدارس دزفول داده نشده است.

محمدی خباز با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی آموزش پرورش دزفول بیان داشت: تا کنون بیش از ۲۰ هزار ماسک بین دانش آموزان مدارس با اولویت مدارس محروم توزیع شده و علاوه بر آن گند زدایی مستمر محیط‌های آموزشی و اداری و همچنین آموزش نکات بهداشتی به والدین و دانش آموزان عملیاتی شده است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان گفت: تمامی مدارس موظف هستند بر اساس قوانین ستاد مقابله با کرونا کلیه نکات بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک را رعایت کنند و این موارد در بازدید‌ها از مدارس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.