به همت بانک ملی سیستان و بلوچستان و با حضور رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان ۲۰۰ تخته فرش با ارزش ۶ میلیارد ریال در سطح بخش بنت شهرستان نیکشهر توزیع شد.

احسان رئیسی بخشدار بنت  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  به همت بانک ملی استان سیستان و بلوچستان و با حضور رئیس اداره امور شعب این بانک ۲۰۰ تخته فرش با ارزش ۶ میلیارد ریال در سطح بخش بنت توزیع شده است.

رئیسی افتتاح شعبه بانک ملی در این بخش را یک مطالبه عمومی عنوان کرد و  گفت: با توجه به میزان مراجعین مردمی و ادارات به بانک ملی، راه اندازی شعبه این بانک در بنت یکی از ضروریات مهم محسوب می‌شود.

او اظهار داشت: مردم بنت گاهاً مجبور هستند برای دریافت خدمات بانک ملی مسافتی ۸۰ الی ۱۰۰ کیلومتری از روستا‌ها به مرکز شهر نیکشهر را طی کنند که این امر باعث متحمل شدن هزینه‌های اضافی برای مردم خواهد شد

صمد زاده رئیس اداره امور شعب بانکی ملی استان سیستان و بلوچستان نیز با ابراز خرسندی و استقبال از راه اندازی شعبه بانک ملی در بخش بنت گفت: به مردم شریف بخش بنت قول مساعد پیگیری این مسئله را تا حصول نتیجه خواهیم داد و به جد آن را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار