به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح چهارشنبه ۹ مهر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز جهانی ناشنوایان، مراسم راهاندازی آزمایشیِ «خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان» با حضور بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل و نیز نمایندگان انجمنهای مردمنهاد فعال در حوزۀ ناشنوایان، برگزار شد.
ایرانسل، برای نخستین بار در ایران، این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند.
این خدمات در حال حاضر به صورت آزمایشی ارائه شده و در آیندۀ نزدیک، امکان ارائۀ آن به تمام جامعۀ ناشنوایان وجود خواهد داشت.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/