مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: نوقلم‌ها باید پای کار بیایند، زیرا در دفاع مقدس نیز گاهی یک نوجوان بسیجی کاری می‌کرد که یک رزمنده کارکشته و باتجربه قادر به انجام آن کار نبود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردارحسین‌ یوسفعلی زاده مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی جوانان را به کار در حوزه دفاع مقدس و ثبت خاطرات فراخواند و گفت: حضور نویسندگان جوان در عرصه ادبیات دفاع مقدس مهم و ضروری است.

او در هفتاد و پنجمین نشست ادبی شمس که به معرفی و خوانش کتاب «شهد فروش؛ ناداستان شگفت‌‌انگیز سعدالله (جلال صلواتی)» اثر سیدعلی‌رضا مهرداد اختصاص یافته بود که در کتابخانه مرکزی امام خمینی (ره) مشهد برگزار شد، افزود: من مؤمنانه قبول دارم، کسانی که امروز قدم صادقانه برای زنده نگه داشتن این امر بگذارند، حتماً در فضیلت شهادت شریک هستند. جوانان، ظرفیت «شهد فروش» شدن را دارند و باید به آنان میدان داد.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی  ادامه داد: باید جوانان ما دست به کار شوند تا دشمنان نتوانند به حریم مسلمانان وارد شوند. همان طور که مرکز ثقل دفاع مقدس مردم بودند، صیانت از آن و ارزش‌های آن نیز به دست مردم محقق می‌شود.

یوسفعلی زاده با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در ثبت خاطرات رزمندگان،بیان کرد: ایشان در فرمایشات خود بر این تأکید دارند که این حقایق باید زودتر بازگو و ثبت شود؛ زیراکه بسیاری از رزمندگان در ۲۰ یا ۳۰ سال آینده حضور ندارند. رهبر معظم انقلاب بر این اصرار دارند که اگر شما نگویید، دشمن می‌گوید و دشمن قطعاً حقایق را نمی‌گوید.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.