رئیس جمهور در مکاتیه ای بر بهره برداری از طرح چرمشهر- آبیک تا پایان سال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیرو درخواست و مکاتبه استاندار البرز در خصوص لزوم تسریع در بهره برداری از طرح آزادراه چرمشهر-آبیک و اهمیت آن برای البرز، رئیس جمهور دستور رفع موانع و تکمیل طرح را تا پایان سال، صادر کرد.

شهبازی، استاندار البرز طی مکاتبه ای، ضمن تشریح اهمیت طرح کمربند جنوبی تهران و البرز و تاثیر بسزای آن در کاهش ترافیک ملی از راه های البرز، درخواست توجه ویژه مسئولان ذی ربط ملی را از رئیس جمهور مطرح کرد.

کمربند جنوبی تهران و البرز(چرمشهر-آبیک) به طول صد و پنجاه و هشت کیلومتر در دولت یازدهم آغاز شده است و موجب تسهیل و افزایش ایمنی آزادراه های غرب، شرق و جنوب استان های تهران و البرز، کاهش قابل توجه هزینه، زمان سفر و مصرف سوخت می شود که از این مسیر حدود چهل و سه کیلومتر در فازهای اول و دوم در حوزه استحفاظی البرز قرار دارد.

بهره برداری از این طرح که اکنون هشتاد و یک درصد پیشرفت دارد، به کاهش نود دقیقه ای زمان سفر برای وسایل نقلیه سبک و صد و ده دقیقه ای برای وسایل نقلیه سنگین خواهد داشت.

با تمام این تفاصیل استاندار البرز طی بازدید از روند پیشرفت این طرح در خصوص رفع موانع و سرعت بخشی به امور در محدوده البرز، تدابیر لازم را اتخاذ کرد و برای اتمام این طرح مهم طی مکاتبه ای از روحانی، رئیس جمهور درخواست کرد که در خصوص سرعت بخشی به این امر مهم، اوامر بایسته را داشته باشند تا شاهد افتتاح آن در دهه فجر امسال باشیم.

در متن این دستور از سوی روحانی خطاب به نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آمده است: قرار بود زمستان امسال افتتاح شود. مشکلات این طرح را حل کنید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.