تیم آیندگان هرمزگان با پیروزی ۴ بر ۳ مقابل تیم دُرسا لارستان صدرنشینی خود را در مسابقات لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، در ادامه مسابقات لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور و از گروه ششم دیشب تیم آیندگان هرمزگان میزبان رقابت‌ها در سالن فجر بندرعباس با نتیجه ۴ بر ۳ تیم دُرسا لارستان را شکست داد و با کسب ۱۰ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی حفظ کرد.

آرمان پرواز، حسین رحیمی، حسن سپهری و نوید آذری برای تیم آیندگان گلزنی کردند.

در سایر بازی‌های برگزار شده این گروه تیم مس رفسنجان ۵ بر ۲ کوروش کبیر زابل را شکست داد و تیم چابک شیراز با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم ایثار جیرفت گذشت.

در جدول رده بندی تیم چابک شیراز با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم آیندگان هرمزگان دوم است و تیم مس رفسنجان نیز با ۹ امتیاز در مکان سوم جای دارد.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۳۶ تیم در شش گروه و به صورت متمرکز برگزار می‌شود و در پایان از هر گروه دو تیم راهی مرحله نهایی خواهند شد.

تیم آیندگان هرمزگان در گروه ششم این مسابقات با تیم‌های کوروش کبیر زابل، چابک شیراز، دُرسا لارستان، مس رفسنجان و ایثار جیرفت همگروه است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا همه مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.