رئیس HSE شرکت پتروشیمی کارون گفت: همواره بر لزوم و ضرورت اجرای قوانین HSE به عنوان بستری برای دستیابی به تولید پایدار تاکید می‌شود.

 امیر حسین فرجادنیا رئیس HSE و دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت پتروشیمی کارون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همواره بر لزوم و ضرورت اجرای قوانین  HSE به عنوان بستری برای دستیابی به تولید پایدار، درس آموزی از حوادث و توانمند سازی تیم مدیریت شرایط اضطراری تاکید ‌می‌شود.

او در ادامه بیان داشت: از کلیه مدیران و کارکنان به جهت همکاری و هم افزایی برای دستیابی به موفقیت های جمعی در حوزه HSE و ارتقای کمی و کیفی شاخصه های مرتبط در چند سال اخیر، قدردانی ‌می‌کنیم.

به کارکنان نمونه و منتخب لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد و پس از آن با حضور مدیران پتروشیمی کارون در اداره HSE طی دیداری صمیمانه، با اهدای گل از زحمات کارکنان خدوم و ایثارگر اداره HSE تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پتروشیمی کارون اولین تولید کننده ایزوسیانات‌ها در خاورمیانه است که مواد اولیه صنایع دارویی و انواع محصولات پلیمری از قبیل اسفنج ها، لاستیک، صندلی خودرو، زیره کفش، عایق‌های حرارتی و ... را تولید می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.