مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از احداث پروژه جاده دسترسی معادن گیلانغرب خبر داد و گفت : تا پایان عمر دولت فعلی شاهد بهره‌برداری از آن هستیم .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : پروژه جاده دسترسی معادن گیلانغرب قرار است به طول ۲۱ کیلومتر و در ۲ قطعه ۱۰ و ۱۱ کیلومتری اجرا شود.

او گفت : اجرای این پروژه در قطعه اول بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت که خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته از سوی سازمان، ایجاد زیربنا‌های لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی تامین اعتبار شده است.

دارابی ادامه داد: اجرای این پروژه سال‌ها بود که در دستور کار مدیران پیشین قرار داشت، اما هیچ‌وقت اجرایی نشد، ولی این‌بار مناقصه کار نیز تهیه و پس از انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه وجود معارض در طول مسیر اجرای پروژه را از جمله مشکلات موجود عنوان کرد و گفت: از ابتدای مسیر تا کیلومتر ۲.۵ و از کیلومتر ۵.۸۰۰ تا ۶.۱۰۰ مشکل معارض زمین کشاورزی داریم.

او معارض غالب از کیلومتر ۲.۵ تا انتهای مسیر را نیز متعلق به منابع طبیعی برشمرد و افزود: تلاقی با لوله گذاری گاز در کیلومتر ۵.۶۰۰ تا کیلومتر ۷.۲۰۰ دیگر مشکل موجود بر سر اجرای پروژه است.

دارابی گفت: وجود این معارضین باعث اخلال در اجرای پروژه نشود و شاهد بهره برداری از آن تا پیش از پایان عمر دولت باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.