رونمایی از سیستم کنترل و مانیتورینگ برای نخستین بار در کشور

سیستم کنترل و مانیتورینگ همزمان ۲۰ کلاس آنلاین در دبیرستان غیردولتی هوشمند آموزش و پرورش ناحیه یک شهر کرمانشاه برای نخستین بار در کشور رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به اهمیت استمرار آموزش در شرایط بحرانی کنونی اشاره کرد و گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا در اواخر پارسال و ادامه فرآیند آموزش به صورت غیرحضوری، یکی از لازمه‌های این امر مهم ایجاد مکان مناسب برای تولید محتوای آموزشی بود که با همت مجموعه همکاران اولین استودیو تولید محتوای آموزشی سطح کشور در دبیرستان هوشمند راه‌اندازی شد.

او گفت : تمام محتوا‌های آماده شده با کیفیت مطلوب برای انتشار عمومی به صدا و سیمای مرکز استان تحویل داده شده است و از این حیث جزو استان‌های پیشرو کشور بوده و هستیم.

او با اشاره به ویژگی‌های این طرح و تاثیر آن در آموزش آنلاین، افزود: با توجه به اینکه در این برهه دانش‌آموزان در واحد آموزشی حضور فیزیکی ندارند، از طریق این سیستم که برای اولین بار در سطح کشور در دبیرستان غیردولتی هوشمند کرمانشاه راه‌اندازی شد، می‌توان بهترین بازخورد را در آموزش گرفت و به طور همزمان با ۲۰ کلاس درسی مجازی ارتباط برقرار کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تلاش‌های دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت را در شرایط سخت کنونی کم نظیر و فداکارانه خواند و ادامه داد: همکاران فرهنگی در کنار مدافعان سلامت همواره در خط مقدم بوده و هستند و لحظه‌ای در استمرار فرآیند مقدس تعلیم و تربیت و تلاش در این وادی فروگذار نخواهند کرد.

او گریزی هم به کسب رتبه‌های برتر کشور توسط آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف زد و گفت: هر موفقیتی حاصل خرد جمعی و تفکر سیستمی است که در آموزش و پرورش استان کرمانشاه ساری و جاری است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.