بهره برداری از پروژه تعمیرات فیدر پنج گندمان و تعمیر شبکه فشار

مدیر امور برق بروجن گفت: پروژه تعمیرات فیدر پنج گندمان و تعمیر شبکه فشار متوسط بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین ریاحی مدیر امور برق بروجن، از بهره‌برداری پروژه تعمیرات فیدر پنج گندمان و تعمیر شبکه فشار متوسط طی سه ماهه دوم امسال در شهرستان بروجن خبر داد.

او هدف از اجرای این طرح را ساماندهی، حذف کانون‌های حادثه‌ساز، کاهش تلفات، کاهش خاموشی‌ها برشمرد و افزود: این پروژه بر روی هشت کیلومتر شبکه فشار متوسط با تعویض ۳۰ عدد مقره، تعویض جمپر در یک هزار و ۱۰۰ متر از شبکه، تعویض ۱۵ دستگاه کات اوت، ۴۹۰ عدد کاور کراس آرم و... با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و ۹۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.


بیشتر بخوانید


ریاحی با اشاره به اینکه نصب رینگ فیدر پنج و شش شهر فرادنبه از دیگر پروژه‌های برق‌رسانی شهرستان بروجن است، اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش قدرت مانور و رفع افت ولتاژ مشترکین می‌باشد که با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

او، اصلاح روشنایی معابر در سطح بروجن را از دیگر پروژه‌های برق‌رسانی این شهرستان دانست و ادامه داد: این طرح با تعویض ۱۰۰ دستگاه چراغ لاک پشتی ۱۲۵ وات با اعتبار ۵۴۰ میلیون ریال در تابستان جاری با هدف رفع خاموشی معابر و تسهیل مسیر عبور و مرور انجام شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار