ابراهیمی‌پور گفت: تجهیزات پزشکی را با یک سوم قیمت برای دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌های دولتی تامین می‌شود.

حسین ابراهیمی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه بخش مهمی از تجهیزات پزشکی کووید ۱۹ به کمک هیات امنا خریداری و تامین شده است، گفت: هیات امنای صرفه جویی ارزی دستگاه‌های پزشکی را با یک سوم قیمت برای دانشگاه‌های علوم پزشکی تهیه می‌کند.

 ابراهیمی پور با اشاره به اینکه هیات امنای صرفه جویی ارزی خدمات ارزنده‌ای را به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ارائه می‌دهند، افزود: تهیه ملزومات و تجهیزات پزشکی در کاهش هزینه‌ها بسیار موثر است به ویژه در شرایطی کنونی که با تحریم مواجه هستیم.

او با تاکید بر اینکه هیات امنای صرفه جویی ارزی در دوران بحران کووید ۱۹ و به عبارتی در ۷ ماه گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است، گفت: تدابیر اندیشیده شده است تا درخواست‌ها به روز و به موقع انجام شود و این موضوع در زمان بروز بیماری کرونا حیاتی و کاربردی محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بیان کرد: هیات امنای صرفه جویی ارزی تجهیزات پزشکی را با یک سوم قیمت برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و بیمارستان‌های دولتی تامین می‌کند که این امر کمک شایان توجهی به دانشگا‌ها می‌کند و صرفه جویی ارزی را همراه دارد.

ابراهیمی عنوان کرد: هیات امنا در گسترش زیرساخت‌های تجهیزات بیمارستانی به ویژه بخش‌های مرتبط با نگهداری بیماران مبتلا به کرونا همچون بخش‌های عفونی، تنفسی CCU و ICU و ... بسیار موثر ایفای نقش کرد.


بیشتر بخوانید

اما و اگرهای خرید تجهیزات پزشکی با ارز نیمایی/ تجهیزاتی که با قیمتی چند برابر در بازار به فروش می‌رسد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.