در نتیجه مصاحبت و گفتگوی مدیرعامل شرکت پست با مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده وزیر ارتباطات، تصمیمات جدیدی جهت به کارگیری بانوان در پست‌های مدیریتی این شرکت گرفته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی پست، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت بانوان توانمند در پست‌های مدیریتی و کلیدی شد.

حانیه سامعی در این دیدار به اهمیت شناسایی بانوان توانمند در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی پرداخت و افزود: استفاده از این ظرفیت مغفول مانده در جامعه، می‌تواند فرصت‌های بی‌نظیری را به منظور عبور از بحران‌های موجود فراهم آورد.

مدیرعامل شرکت ملی پست نیز در این دیدار ضمن استقبال از ایجاد فرصت برای به کارگیری بانوان در پست‌های مدیریتی، گفت: بررسی سابقه مدیریت بانوان در بسیاری از پست‌های کلیدی نشان می‌دهند، مدیران زن به دلیل دقت، انعطاف‌پذیری، قدرت تعامل، سلامت اخلاقی و رفتار‌های غیرعامرانه‌ای که دارند، به خوبی از انجام مسئولیت‌های کلیدی بر می‌آیند.

رمضانعلی سبحانی‌فر با تاکید بر اینکه با بررسی دقیق‌تر قابلیت‌ها و توانمندی ها‌ی سرمایه انسانی شرکت، زمینه به کارگیری زنان و مردان توانمند را فراهم خواهیم ساخت، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مسائل اصلی شبکه پستی، ایجاد و ارتقا انگیزه در بین کارکنان به منظور همراهی بیشتر با اهداف و برنامه‌های تعیین شده است که استفاده از ظرفیت بانوان توانمند نیز یکی از راه‌هایی است که می‌تواند انگیزه این گروه از کارکنان را تقویت کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
مردها را بیکار کردند
آخرین اخبار