۳ هزار و ۸۲۲ قطعه زمین برای ساخت ۷ هزار و ۵۲۴ واحدمسکونی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت خراسان جنوبی تأمین شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: این تعداد زمین و برای ساخت مسکن در ۳۱ شهر از سوی راه و شهرسازی تأمین شده است.

او افزود: از این تعداد ۳ هزار و ۶۷۲ قطعه برای ساخت ۷ هزار و ۱۱۱ واحد مسکونی تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان شده است.

آسمانی مقدم ادامه داد: همچنین ۱۳۶ قطعه زمین برای ساخت ۲۲۶ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب شناسایی، نقشه برداری و تهیه طرح شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: تاکنون ۶ هزار و ۱۵۱ متقاضی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در طرح اقدام ملی ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و ۳۱۵ نفر در فاز اول، ۴ هزار و ۲۶۹ نفر در فاز دوم و ۵۶۷ نفر در فاز سوم ثبت نام کردند.

او افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۵۹۵ نفر احراز هویت و ۲ هزار و ۳۷۱ نفر تأئید نهایی شدند.

آسمانی مقدم با بیان اینکه از این تعداد ۲ هزار و ۳۲۰ نفر افتتاح‌حساب داشتند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۳۰ نفر اقدام به واریز ۴۰ میلیون تومان رقم اولیه کردند و تایید شده هستند.


بیشتر بخوانید


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مجموع واریز وجه نقد این متقاضیان را ۸۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم توسط متقاضیان به حساب بانک مسکن واریز شده است.

او گفت: تاکنون در هفت شهر استان قرعه‌کشی واگذاری زمین انجام شده و برای ۳۷۱ نفر زمین هم مشخص شده و قرارداد واگذاری به متقاضیان داده شده و کار را آغاز کردند.

آسمانی مقدم  از قرعه کشی واگذاری زمین فردا در شهر طبس خبر داد و گفت: فردا ۶۸۷ قطعه زمین برای ساخت مسکن اقدام ملی قرعه کشی و به منقاضیالن تحویل می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همچنین از تمدید مهلت واریز وجه نقد ۴۰ میلیون تومانی تا پایان مهر خبر داد و گفت: متقاضیانی که تا پایان مهر واریز وجه داشته باشند در فاز بعدی واگذاری زمین قرار می‌گیرند.

انتهای پیام /  ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار