فرماندار اردبیل گفت: جمع آوری نخاله‌های شهری در اردبیل با جدیت انجام می‌شود و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اردبیل اقدامات انجام شده در جمع آوری نخاله‌های ورودی شهر را خوب ارزیابی کرد و گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده تا پایان آذر ماه باید نخاله‌های شهر اردبیل به طور کامل جمع آوری شود.

او افزود: بازدید‌هایی با حضور دادستان عمومی و انقلاب اردبیل و دستگاه‌های مربوطه از محل دفن زباله و ورودی‌های شهر اردبیل به طور مداوم صورت گرفته است و اولویت، پاکسازی شهر از نخاله‌های شهری است و لازم است اقدامات در این زمینه همچنان با جدیت انجام شود.

فرماندار اردبیل از ساماندهی محل دفن زباله اردبیل در محدوده روستای طالب قشلاقی خبرداد و گفت: باید ساماندهی محل شیر آبه نیز به طور ویژه اجرایی شود تا دغدغه‌های موجود در این حوزه برطرف شود.

امامی یگانه همچنین خواستار ورود جدی به جمع آوری نخاله‌های ورودی شهر هیر شد و افزود: در این زمینه نیز باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

او گفت: لازم است مکانیزم جمع آوری نخاله‌های داخل شهر نیز طراحی شود تا بر اساس این مکانیزم اقدامات و تدابیر لازم انجام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
باید از زباله ها برق تولید کنیم