تیم فوتبال مس رفسنجان با یارگیری قابل توجه در فصل نقل و انتقالات خودش را برای حضور در لیگ بیستم آماده می‌کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال مس رفسنجان پس از صعود به لیگ برتر فوتبال، به سرعت کار خود را در بازار نقل و انتقالات تابستانی شروع کرد و چند بازیکن لیگ برتری  را به خدمت گرفت.  

محمد ربیعی که پس از چند سال کار در سطوح مختلف فوتبال کشور توانست همراه با مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کند، قانون ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی برای تیم‌های ایرانی را به ضرر تیمش دانست و اعلام کرد تیم‌هایی مانند آلومینیوم اراک و مس رفسنجان که به تازگی راهی لیگ برتر شده اند، نسبت به دیگر رقبا کار سخت تری دارند و تقویت این تیم‌ها در نقل و انتقالات موانع بیشتری دارد.  

محمد ربیعی پس از توافق نهایی برای ادامه کار در مس رفسنجان، لیست بازیکنان مدنظر خود را به مسئولان باشگاه اعلام کرد و این تیم با جذب چند بازیکن که در میان آن‌ها نام‌های شاخصی دیده می‌شود، کار خود را برای حضور در لیگ بیستم آغاز کرد.


بیشتر بخوانید


نارنجی پوشان رفسنجانی با جذب سجاد آشوری، عقیل کعبی، علیرضا نقی زاده، عماد میرجوان، فراز امامعلی، قائم اسلامی خواه، مسیح زاهدی، میثم نقی زاده و علیرضا نقی زاده تاکنون ۹ سهمیه لیگ برتری خود را پُر کرده و تنها یک بازیکن دیگر نیاز دارند.

البته در کنار این نام‌ها که بیشتر آن‌ها در تیم‌های قبلی خود بازیکنان تاثیرگذاری بوده اند، مس رفسنجان چند بازیکن جوان نیز به خدمت گرفته تا عنوان پُرکارترین تیم در نقل و انتقالات تابستانی را به خود اختصاص دهد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار