کارشناس فوتبال کشورمان درباره دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

ابراهیم قاسم پور کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با بازی فردای تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل پاختاکور ازبکستان بیان کرد: دیدار این ۲ تیم بسیار سخت است چرا که پاختاکور، تیم بزرگی مثل استقلال را حذف کرده و این از نظر روحی- روانی برای تیم پاختاکور یک امتیاز است. البته پرسپولیسی‌ها هم با توجه به پیروزی مقابل السد روحیه خوبی دارند.

او اظهارداشت: پرسپولیس در بازی فردا باید مانند بازی مقابل السد و دور از احساسات انجام دهد. امیدوارم فردا همه اتفاقات خوب به نفع سرخ پوشان باشد.

گل آل کثیر خیلی حساس بود

قاسم پور در رابطه با عملکرد عیسی آل کثیر و حامد لک (مهاجم و دروازه بان پرسپولیس) خاطر نشان کرد: خیلی سخت است وقتی یک بازیکن جدید وارد تیمی می‌شود، خیلی زود با دیگر بازیکنان هماهنگ شود. آل کثیرو لک از نظر روحی و فنی خوب با تیم هماهنگ شده اند. گل عیسی آل کثیر مقابل السد قطر بسیار حساس و تاثیرگذار بود و امیدوارم فردا نیز این ۲ بازیکن به تیم پرسپولیس کمک کنند.

او در پایان گفت: لک نشان داده یکی از بهترین انتخاب‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات بوده است. می‌توانم بگویم این ۲ بازیکن بهترین بازیکن‌های تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار