معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه ۵۴ واحد تملیکی وجود دارد، گفت: رسیدگی به ۱۱ مورد پرونده واحد تملیکی در استان سمنان باید از خارج استان پیگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی رضا شریفی نژاد معاون استاندار سمنان  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با بیان اینکه بانک‌ها به سرعت تکلیف واحد‌های تملیکی را روشن سازند، گفت: بانک‌های عامل استان به صورت جدی به این مهم‌ ورود کرده و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند و گزارش هفتگی از وضعیت روند پیگیری و ساماندهی واحد‌های تملیکی استان، به صورت مستمر به کارگروه ستاد تسهیل ارائه شود.

او ضمن بیان اینکه بانک‌ها باید حامی تولید و صنعت باشند، افزود:  همچنان ۵۴ واحد تملیکی در استان سمنان وجود دارد.

علی رضا شریفی نژاد با بیان اینکه مسائل پیرامون تولیدی و همچنین حمایت از صنعت در دستور کار بانک‌ها باشد، تصریح کرد: مسائل ۴۳ واحد تملک شده در درون استان و ۱۱ مورد دیگر باید از خارج استان سمنان پیگیری شود تا شاهد رفع موانع تولید باشیم.

شریفی نژاد ابراز داشت: تمامی ۵۴ واحد تملیکی استان در حیطه کاری بانک‌های عاملی است که به صورت فعال و مطلوب در بحث تسهیلات رونق تولید حضور دارند که باید مسئله را درون استان حل کرد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.