در پنج ماه نخست امسال، بیش از ۴۴ میلیون متر مکعب سی‌ان‌جی در جایگاه‌های سوخت استان چهار محال و بختیاری عرضه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر سالاری‌نسب مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری، از عرضه بیش از ۴۴ میلیون متر مکعب سی‌ان‌جی به خودرو‌های دوگانه سوز در جایگاه‌های سطح استان در پنج ماه نخست امسال خبر داد.

او افزود: مصرف ۴۴ میلیون و ۳۴۸ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در بازه زمانی مذکور، از رشد ۱۹.۸ درصدی این سوخت پاک در سبد سوخت مالکان خودرو‌های دوگانه سوز حکایت دارد و به ازای این مقدار سی‌ان‌جی مصرف شده در استان، حدود ۴۴ میلیون متر مکعب در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.


بیشتر بخوانید


سالاری‌نسب اضافه کرد: مصرف سی‌ان‌جی نسبت به استفاده از سوخت‌های فسیلی مثل بنزین به لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است و محیط زیستی سالم و هوایی پاک را برای ما و آیندگان به ارمغان می‌آورد.

او ادامه داد: طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی با الویت وانت‌بار‌های سبک و تاکسی‌های شهری از ماه‌های قبل در حال اجراست و مالکانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه به آدرس GCR.NIOPDC.IR برای گازسوز کردن وسلیه نقیله خود اقدام کنند.

سالاری نسب در پایان گفت: درخصوص رعایت الزامات و استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی برای سوخت رسانی ایمن در جایگاه‌ها، پایش‌ها و بازبینی‌های لازم به صورت مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار