دلخوش در تذکری:

نظر کمیسیون صنایع درباره وزیر پیشنهادی صمت شفاف نیست/ قالیباف: نظر کمیسیون مثبت است

نماینده صومعه‌سرا گفت: گزارش کمیسیون صنایع درباره وزیر پیشنهادی صمت نه مثبت بود و نه منفی بلکه صرفا یک گزارش تحلیلی ارائه شد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه‌سرا در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به مواد ۲۰۲، ۲۰۳، ۲۰۴، ۲۰۵، ۲۰۶، خطاب به رئیس مجلس گفت: اینکه می‌فرمایید اخطار‌ها و تذکرات در رابطه با اقدام غیرقانونی رئیس جمهور مبنی بر عدم حضور در جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت خلاف آئین نامه داخلی مجلس نیست، جای تامل دارد چرا که براساس قانون باید یا آقای رئیس جمهور و یا معاون اول او در این جلسه حضور داشته باشند.

وی افزود: براساس ماده ۲۰۲ کمیسیون مرتبط با وزیر پیشنهادی باید اطلاعات دقیق درباره این فرد در صحن علنی ارائه کند، اما گزارش ارائه شده نه مثبت بود و نه منفی بلکه سخنگوی کمیسیون صنایع صرفا یک گزارش تحلیلی ارائه کردند.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: نظر کمیسیون صنایع و معادن نسبت به وزیر پیشنهادی مثبت است و نظر کمیسیون در گزارش ارائه شده مشخص بود. همچنین معاون اول رئیس جمهور در جلسه حضور دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار