ائتلاف فتح عراق ضمن محکوم کردن حمله راکتی به خانه‌ای در نزدیکی فرودگاه بغداد، شناسایی عاملان این جنایت هولناک را خواستار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه الاخباریه، ائتلاف فتح عراق امروز (سه‌شنبه) حمله‌ای که به مرگ هفت نفر در منطقه رضوانیه بغداد، پایتخت عراق منجر شد را محکوم کرد و از دولت خواست عاملان این حمله و آن کسانی که پشت پرده این حملات و این جنایت هولناک هستند را شناسایی کند.

این ائتلاف در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما در این لحظه سخت و دشوار اوضاع امنیتی، این چنین اعمالی را از سوی هر عامل و منبعی باشد محکوم می‌کنیم، زیرا جان بی‌گناهان را هدف قرار می‌دهد و حرمت فضای ملی را نقض و صلح و امنیت جامعه را هدف قرار می‌دهد.

ائتلاف فتح تاکید کرد: تروریسم و هسته‌های خاموش و عناصر باقی مانده آن به صورت مستقیم صلح و امنیت و ثبات ملی را تهدید می‌کنند و سعی می‌کنند از طریق اینگونه عملیات‌ها و تخلفات اوضاع را بر هم زنند و فتنه انگیزی کرده و گروه‌های مجاهد ملی را در معرض اتهام قرار دهند.

این ائتلاف از دولت و دستگاه‌های امنیتی خواست به صورت جدی و مستمر برای کشف عوامل پشت پرده جنایت رضوانیه تلاش کنند و از مردم عراق در برابر حملات تروریست‌ها و فتنگران حمایت کنند و به تروریست‌ها و جنایتکاران اجازه ندهند با امنیت عراق و مردم آن بازی کنند.

مقتدی صدر، رئیس جریان صدر عراق نیز این کار را اقدام طرف‌های مشکوک خواند و افزود، این‌ها در پی بحرانی کردن اوضاع هستند.

اصابت راکت کاتیوشا به خانه‌ای در نزدیکی فرودگاه بغداد در محله رضوانیه در روز گذشته و شهادت ۷ عضو یک خانواده در این منطقه با واکنش شخصیت‌های معروف سیاسی و مقاومت در عراق مواجه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار