مرگ ۴ مبتلا به کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:شمار فوتی‌های مبتلا به کرونا در استان هرمزگان به ۷۷۲ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فاطمه نوروزیان ،سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان هرمزگان جان باختند.

نوروزیان با اشاره به اینکه جانباختگان از شهرستان‌های بندرعباس، پارسیان، سیریک و میناب و شامل سه مرد و یک زن با بازه سنی ۲۹ تا ۸۲ سال بودند، افزود:شمار  فوتی‌های مبتلا به کرونا در استان هرمزگان به ۷۷۲ نفر افزایش یافت.

او گفت:اکنون ۱۸۲ بیمار با تشخیص کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری اند که از این شمار ۴۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:بخشی از سهمیه واکسن آنفلوآنزا در اختیار استان قرار گرفته است و خانم‌های باردار با بیماری زمینه‌ای به ویژه بیماری‌های دیابت و قلبی عروقی و همچنین کارکنان بهداشتی مرتبط با بیماران کرونایی و دارای بیماری زمینه‌ای در اولویت تزریق واکسن هستند.

نوروزیان افزود: شناسایی زنان باردار از طریق سامانه سیب صورت می‌گیرد و به تدریج با آن‌ها از طرف کارکنان بهداشت تماس گرفته و تاریخ مراجعه برای تزریق به آن‌ها اعلام می‌شود.

او گفت: واکسن آنفلوآنزا هنوز در داروخانه‌های استان توزیع نشده است و مردم از مراجعه به داروخانه ها خودداری کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.