عباس میرعلایی گفت: ما سعی می‌کنیم با استراتژی مناسب جام قهرمانی لیگ دو و میدانی را به دست آوریم.

عباس میرعلایی مربی جوانان تیم دو و میدانی در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم سپاهان در فصل جاری لیگ دو و میدانی اظهار کرد: تیم سپاهان در ۲ هفته‌ای که از لیگ دو و میدانی سپری شده  با اختلاف امتیاز کمی نسبت به پلیمر خلیج فارس در جایگاه نخست این مسابقات قرار دارد. همچنین اکثر دو و میدانی کاران به دلیل شیوع ویروس کرونا از شرایط تمرینی مطلوب دور بودند.

او افزود: شاید ورزشکاران از لحاظ رکوردی فرسنگ‌ها با رکورد‌های شخصی خودشان فاصله داشته باشند، اما همین که پس از چند ماه دوباره به شرایط مسابقه بازگشته اند خودش جای بسی خوشحالی دارد. ما در مرحله نهایی لیگ دو و میدانی سعی می‌کنیم با استراتژی مناسب بتوانیم پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ این بار جام قهرمانی را به مردم خوب اصفهان تقدیم کنیم. قهرمانی کمترین حق ما در لیگ آن هم در این شرایط سخت کرونایی است.

چراغ دو و میدانی با حضور تیم های باکیفیت روشن شده است 

میرعلایی تصریح کرد: تیم‌های خوب و با کیفیت در لیگ شرکت کرده اند و همین باعث شده تا چراغ دو و میدانی پس از چند ماه تعطیلی دوباره روشن شود. از مسئولان فدراسیون دو و میدانی که توانستند پس از فوتبال مجوز‌های را برای برگزاری مسابقات بگیرند کمال تشکر و قدردانی را دارم. همچنین دو و میدانی رشته‌ای است که ورزشکاران باید به صورت مداوم در اردوی تمرینی و مسابقات باشند تا از شرایط آمادگی دور نشوند.‌ ای کاش در شرایط بهتری مسابقات برگزار می‌شد، اما کرونا این اجازه را نمی‌داد تا مسئولان در شرایط بهتری لیگ را برگزار کنند.

حمایت از دو و میدانی کاران بومی هدف سپاهان در بخش جوانان است 

مربی جوانان دو و میدانی سپاهان بیان کرد: خدا را شکر در بخش جوانان مسابقات دو و میدانی در جایگاه دوم قرار داریم و این نشان از مدیریت خوب دارد. بدون شک اگر حمایت‌های برکت رئیس هیئت دو و میدانی اصفهان، ساکت‌، مدیر عامل باشگاه سپاهان و عظیمیان رئیس کارخانه فولاد مبارکه اصفهان نبود شاید نمی‌توانستیم در بخش جوانان‌ هم تیمداری کنیم. هدف و رویکرد باشگاه، اعضای کادر فنی و مربیان سپاهان امسال در بخش جوانان حمایت از بومی‌های استان است تا در سال‌های آینده ورزشکاران خوبی را تحویل تیم ملی دهیم. در کادر فنی بهزاد مصطفوی و عزیزالله مشفقی نیز خیلی ما را راهنمایی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار