مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: بیش از ۶۰ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی این استان در شش ماه نخست امسال ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اهمیت استان سمنان به لحاظ دارا بودن یکی از شریان‌های مهم و پرترافیک کشور به رسانه‌ها ابراز داشت: بر اساس نتایج استخراج شده از ۵۶ دستگاه تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، در این مدت ۶۰ میلیون و ۲۵۵ هزار خودرو از محور‌های استان عبور کرده اند.

او با اشاره به مشکلات ناشی از ویروس کرونا، محدودیت‌های تردد ایجاد شده و مراعات هموطنان در کاهش سفر‌های غیرضروری را مورد اشاره قرار داد و افزود: میانگین نرخ تردد در بزرگراه امام رضا (ع) در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد کاهش داشت.

منصورکیایی بیان کرد: در شش ماه اول سال ۹۹ تعداد عبور وسایل نقلیه سنگین از محور‌های استان ۱۳ میلیون ۸۰۰ هزار وسیله بوده که حدود ۲۳ درصد کل تردد را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور برای اعمال قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و کاهش تخلفات در طول محور‌های بزرگراهی استان تجهیز شده اند، ادامه داد: محور شریف آباد – ایوانکی با متوسط تردد ساعتی ۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه پرتردد‌ترین محور در استان بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار