رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک به تشریح اقدامات اداره تعاون، شهرستان در زمینه مقابله با بیماری کرونا ویروس پرداخت.

 سید ناصر حسینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با شیوع بیماری کرونا ویروس برپایی ایستگاه آموزشی کرونا در ورودی اداره و توزیع بروشور جهت آگاه نمودن مراجعان انجام شد.

او در ادامه بیان داشت: نصب پوستر گام‌های کلیدی جهت پیشگیری از کرونا، توزیع ماسک بین کارکنان و برگزاری جلسات با رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت.

حسینی افزود: توزیع ماسک بین مردم منطقه زیباشهر، دیدار با کادر درمان بیمارستان امام علی (ع) با رعایت نکات بهداشتی، گندزدایی و ضدعفونی اداره اقدامات اداره تعاون، شهرستان در زمینه مقابله با بیماری کرونا ویروس بود.

ویروس‌های کرونا گروه بزرگی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان‌ها را آلوده کنند و باعث بروز ناراحتی‌های تنفسی شوند؛ این ناراحتی‌ها ممکن است به اندازه سرماخوردگی خفیف یا به اندازه ذات الریه شدید باشند.

در انسان، این ویروس عمدتاً از طریق تماس مستقیم با فرد بیمار سرایت پیدا می‌کند. این ویروس همچنین می‌تواند از طریق لمس سطح آلوده و سپس لمس دهان، بینی یا چشم‌ها سرایت پیدا کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار