مشکل آب شرب ۵ روستا با چهار هزار نفر جمعیت در شهرستان تربت جام به همت بنیاد خیریه اکبر ابراهیمی رفع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محسن عبداللهی مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام گفت:بنیاد خیریه اکبر ابراهیمی تاکنون سه طرح آبرسانی روستایی در شهرستان تربت جام اجرا کرده است و یک پروژه بزرگ هم در دست اقدام دارد.

او افزود: پروژه اول بنیاد خیریه ابراهیمی روستای سنگ آتش با ۱۰۰ خانوار و ۳۵۰ نفر جمعیت را تحت پوشش قرار داد وپروژه آبرسانی دوم برای سه روستا با ۷۰۰ خانوارو سه هزار نفر جمعیت اجرا شد.

مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام ادامه داد: با اجرای پروژه سوم نیز روستای تقی آباد با ۲۰۰ خانوارو ۶۵۰ نفر جمعیت از آب شرب پایدار برخوردار شد.

بیشتر بخوانید


عبداللهی بیان کرد: ۱۷ میلیارد ریال اعتبار در اجرای این سه پروژه هزینه شده است.

او تصریح کرد:پروژه آبرسانی به هشت روستای دهستان جام در قالب دو فاز به همت بنیاد بنیاد خیریه اکبر ابراهیمی آغاز شده است و در هر فاز این پروژه چهار روستا آبرسانی می‌شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام تاکید کرد: ۷۰ درصد فاز اول این پروژه اجرا شده است و در این مرحله هزار خانوار با چهار هزار نفر جمعیت تحت پوشش قرار می‌گیرند.

عبداللهی اظهار کرد:اعتبار اجرای فازاول این پروژه ۱۰۰ میلیاردریال برآورد شده که تاکنون ۷۵ میلیاردریال هزینه در برداشته است.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.