مجللی: به علت مشکلات شخصی در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور حضور نداشتم

ملی پوش قایقرانی کشورمان درباره دلایل حضور نداشتن خود در رقابت‌های قهرمانی کشور توضیحاتی را بیان کرد.

عادل مجللی ملی پوش قایقرانی در گفت و گو خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به علت مشکلات شخصی در مسابقات قهرمانی کشور حاضر نشدم. پیش از این با رئیس فدراسیون هماهنگی‌های لازم را انجام داده بودم. فدراسیون نظر مثبتی روی من دارد و من نیز خودم را در این مدت ثابت کرده ام.

مشکلی با فدراسیون ندارم

او در مورد مصاحبه‌ای که با یکی از رسانه‌ها انجام داده و از فدراسیون قایقرانی انتقاد کرده بود گفت: آن مصاحبه کمی بد نوشته شده بود. من مشکلی با فدراسیون ندارم. در آن مصاحبه از تعطیلی اردو‌ها و حمایت نکردن وزارت ورزش انتقاد کرده بودم. اردو‌ها هرچه زودتر باید آغاز شود، چون شرایط تمرین در خانه با اردو بسیار متفاوت است. تمرینات هوازی و بدنسازی را به شکل انفرادی انجام می‌دهم و با قایق تمرین نمی‌کنم. این موضوع قطعا تاثیر منفی خواهد داشت، اما به علت شرایطی که وجود دارد نمی‌توان کار دیگری انجام داد.

اردو‌ها به زودی آغاز خواهد شد و خودم را به تیم خواهم رساند

مجللی در پاسخ به این سوال که برای تمرین چرا به تهران نمی‌آید گفت: حضور در تهران هم شرایط خاصی دارد. خوابگاه را فدراسیون در اختیار ما می‌گذارد، اما تغذیه با خود ورزشکار است. اردو‌ها به زودی آغاز خواهد شد و خودم را به تیم خواهم رساند.

شرایط سختی داریم

او در مورد شرایط این روز‌های قایقرانی کشورمان گفت: شرایط در حالت کلی سخت است رئیس فدراسیون در بدترین شرایط ممکن هدایت فدراسیون را بر عهده گرفت. اگر من جای او بودم این کار را انجام نمی‌دادم.

فدراسیون مدتی پیش کمک هزینه‌ای را به ورزشکاران پرداخت کرد

مجللی گفت: فدراسیون مدتی قبل کمک هزینه‌ای را به ورزشکاران پرداخت کرد. این موضوع که حقوق نگرفته ایم باید در نظر گرفته شود. به علت حضور نداشتن ورزشکاران در اردو‌ها پرداخت حقوق از نظر اداری با مشکل مواجه شده است. وزارت ورزش برای رفع این مشکل باید فکری کند و به فدراسیون‌ها این اختیار را بدهد که در این چند ماه حقوق ورزشکاران پرداخت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار