بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شاهین شهرداری درباره تیم آینده خود توضیحاتی را بیان کرد.

محمد سلطانی مهر، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارم. در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و به احتمال زیاد تا یک هفته دیگر تیم جدیدم را انتخاب می کنم. 

سلطانی مهر در ادامه گفت: از باشگاه‌های تهرانی و شهرستانی پیشنهاد دارم. می‌خواهم در تیمی باشم که بتوانم پیشرفت کنم و با اثبات توانایی‌های خودم، برای تیم مثمر ثمر باشم. دوست دارم در یکی از تیم‌های تهرانی بازی کنم تا به خانواده ام نزدیک‌تر باشم، اما اگر از یک تیم شهرستانی که امکانات مناسبی دارد، پیشنهاد خوبی داشته باشم، پاسخ مثبت می‌دهم.  

بازیکن فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر درباره دریافتی خود از این باشگاه اظهار داشت: حدود ۱۵ درصد از قراردادم را گرفته ام.  من ۹ هفته پایانی فصل را در شاهین شهرداری گذراندم و نمی‌دانم جریمه ۳۰ درصدی بازیکنان به خاطر سقوط تیم به لیگ یک شامل من هم می‌شود یا خیر. باید با باشگاه شاهین شهرداری درباره این موضوع صحبت کنم.  

او درباره شکایت از باشگاه شاهین شهرداری به دلیل پرداخت نکردن مطالباتش گفت: مدارک من کامل است و در این هفته مدارکم را به باشگاه شاهین شهرداری ارسال می‌کنم.


بیشتر بخوانید:


سلطانی مهر گفت: پس از مشورت با مدیر برنامه هایم تصمیم گرفتم به شاهین شهرداری بروم. برای کمک به شاهین شهرداری به بوشهر رفتم، اما متاسفانه این تیم خوب و ریشه دار به لیگ یک سقوط کرد. برای شاهین شهرداری آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم به لیگ برتر بازگردد تا دوباره دل مردم بوشهر شاد شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار