راه‌اندازی کتاب‌سرای "معراج" ویژه دفاع مقدس در قزوین

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: کتابخانه تخصصی دفاع مقدس با عنوان کتاب‌سرای "معراج" تا پایان هفته دفاع مقدس در شهر قزوین راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محسن کریمی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: کتابخانه تخصصی دفاع مقدس با عنوان کتاب‌سرای "معراج" در ضلع شرقی معراج شهدای قزوین تاسیس و تا پایان هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه معراج شهدای قزوین واقع در خیابان "عبید زاکانی" محل اعزام، بدرقه رزمندگان و تشییع شهدای دفاع مقدس در قزوین بوده است، افزود: بخشی از این مکان تبدیل به کتابخانه تخصصی دفاع مقدس با عنوان کتاب‌سرای معراج شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین اضافه کرد: این مکان معنوی باید به یک محیط فرهنگی و هنری تبدیل شود و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کند که در راستای انجام این کار تمامی کتاب‌های دفاع مقدس و آثار مکتوب این حوزه را گردآوری کرده و قرار است در  کتاب‌سرای معراج به نمایش گذاشته شود و به عموم مردم عرضه کنیم.

کریمی در ادامه گفت: این کتابخانه تخصصی با همکاری فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) و ستاد کنگره شهدای استان قزوین راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار