فرماندار زرند با بیان این که هم اکنون در موج سوم شیوع ویروس کرونا بسر می بریم، از در نظر گرفتن قوانین سختگیرانه و محدودیت‌های جدیدی علیه متخلفان بهداشتی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرند گفت: از امروز ۷ مهرماه در صورت استفاده نکردن کسبه بازار و اصناف از ماسک بهداشتی، مغازه آن‌ها در مرحله اول به مدت یک هفته پلمب  خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان زرند تصریح کرد: این قانون برای مشتریان اصناف نیز صدق می کند و در صورت ماسک نداشتن مشتریان مغازه ها، اصناف حق ارائه خدمات و یا فروش کالا به آنها را ندارند و از پذیرش آن‌ها به داخل مغازه معذور خواهند بود.

علی صادق زاده با بیان این که هم اکنون تیم‌های گشتی مرکز بهداشت زرند با هماهنگی دستگاه قضایی و دادستانی شهرستان تشکیل و از امروز بازرسی‌های خود را از اصناف آغاز می کنند، گفت: در مرحله دوم، در صورتی که اصناف و واحد‌های بازگشایی شده، اصول و دستور العمل های بهداشتی را رعایت نکنند، محدودیت‌های قبلی آن‌ها به سرعت و بدون کم ، کاست و سختگیرانه‌تر باز خواهد گشت و این صنف‌ها با پلمب و تعطیلی مواجه خواهند شد.

او تصریح کرد: اولویت اصلی ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان، صیانت و مراقبت از سلامت مردم است و به همین دلیل، نباید با تداوم بازگشایی ها، این علامت را به جامعه بدهیم که همه چیز در حال عادی شدن است.

فرماندار زرند گفت: همچنین طبق روال گذشته تمامی ادارات، مراکز دولتی، غیر دولتی، مراکز صنایع و معادن و مراجعه کنندگان و کارگران آن‌ها باید از ماسک بعنوان بهترین وسیله محافظتی برای مقابله با ویروس کرونا، استفاده و به توصیه‌های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی توجه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار