خجسته‌پور گفت: هماهنگی‌های بین دستگاهی برای رفع مشکلات زیرساختی اورژانس سمنان باهدف خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مصدومان و مردم انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان  در حاشیه بازدید از اورژانس سمنان گفت: اورژانس همواره در خط مقدم خدمات رسانی به اقشار مردم قرار دارد و شیوع کرونا ویروس باعث شد که اهمیت جایگاه نیرو‌های درمانی و خدمات رسان برای آحاد جامعه ملموس‌تر شود.

او افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی با اورژانس برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به اقشار جامعه افزایش یابد و در این راستا در قالب نشست‌های هماهنگی و مدیریت بحران موضوعات مطرح شده در این جلسه به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: در حوزه نرم‌افزاری و رفع مشکل زیرساختی هماهنگی‌های لازم از سوی استانداری سمنان و فرمانداری‌ها برای بهره وری بهتر اورژانس انجام شود.

خجسته‌پور تصریح کرد: راه‌اندازی آمبولانس ریلی با پیگیری در سطح ملی در دستور کار قرار گیرد و استانداری سمنان برای ساخت مرکز مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی و اورژانس در کنار دانشگاه علوم پزشکی سمنان خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.