مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی از آزادی ۶۷ زندانی جرائم غیر عمد در شش ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

حسین پور مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای امسال تا کنون، ۶۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان با کمک خیرین، ستاد دیه استان، ستاد دیه کشور و کمک‌ های بنیاد مستضعفان از زندان آزاد شده اند.

او با بیان اینکه بیشتر زندانیان آزاد شده بدهکار مالی بوده اند، افزود: کل مبلغ بدهی این زندانیان ۲۰۵ میلیارد و ۸۰۸ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال بوده است.

حسین پور تصریح کرد: با پیگیری ستاد دیه استان و همکاری مددکاران شاغل در زندان ‌ها، مبلغ ۸۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون و ۸۹۳ هزار ریال، توسط شاکیان‌ بخشیده شده است.


بیشتر بخوانید


مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی ادامه داد: بدهی این مددجویان از طریق اعسار، اخذ تسهیلات بانکی، کمک سازمان ‌ها و آورده مددجویان پرداخت شده است.

او بیان کرد: مردم نوع دوست استان می ‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک‌ های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۹۳۹۸ واریز کنند.

امسال به برکت آئین‌ های گلریزان برگزار شده در فضای مجازی و همچنین برپایی پویش ‌های مردمی تا پایان شهریور ماه، تعداد ۳  هزار و ۶۸۴ زندانی مرد و ۱۲۵ محبوس زن در کشور  از بند آزاد شده ‌اند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.