همزمان با روز آتش نشانی و خدمات ایمنی ، تندیس شهید امید عباسی در رشت گلباران شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی، مراسم بزرگداشت روز آتش نشان  با حضور جمعی از آتش نشانان و مسئولان در آتش نشانی رشت برگزار شد  و حاضران، تندیس شهید امید عباسی آتش نشانی را که در سال ۹۲ در حادثه نجات دختر بچه در یک ساختمان دچار مرگ مغزی شد گلباران کردند.

همچنین در این مراسم ۳ نفر از آتش نشانان، نشان آتش یار و آتش یار دوم دریافت کردند.

در این مراسم ۳ خودرو جدید آتش نشانی رشت با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان با حضور سرپرست شهرداری رشت، فرماندار و اعضای شورای شهر رشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

ناصر عطایی ، سرپرست شهرداری رشت در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های آتش نشانان ، گفت:  ۵۶ درصد اتفاقات آتش سوزی در رشت ناشی از بی احتیاطی و فرسودگی سیم‌های برق منازل است.

سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: ۱۴ ایستگاه آتش نشانی با ۴۰۲ نیرو و ۷۲ خودرو سبک و سنگین در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

علی فتح اللهی ، فرماندار رشت در این مراسم با  قدردانی از زحمات آتش نشانان گفت: در زمانی که همه از حادثه آتش سوزی دور می‌شوند ، آتش نشانان با شجاعت به دل آتش می روند  تا آن  را مهار کنند.

او  بر پوشش بیمه‌ای همه واحد‌ها به بیمه آتش سوزی تاکید کرد و افزود: مردم شهرستان رشت برای کمک به آتش نشانان و همکاری با این قشر جامعه باید ایمنی را رعایت کنند تا از هرگونه آتش سوزی جلوگیری شود.

مراسم بزرگداشت روز آتش نشان  با رژه  ۳۱ خودروی اطفای حریق  این سازمان امداد و نجات پایان یافت.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.