معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: در شانزدهمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس دوره متوسطه نظری دبیران آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج رتبه اول و سوم کشوری را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: نتایج مرحله کشوری بخش غیر حضوری شانزدهمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس اعلام شد.

او افزود در مرحله کشوری بخش غیر حضوری شانزدهمین جشنواره الگو‌های برتر در مجموع ۲۱ استان موفق به کسب عنوان کشوری این جشنواره شدند که در این بین ۱۱ استان تنها یک رتبه را کسب نمودند و استان کردستان با کسب دو رتبه اولی و سومی توانست در بین ۱۰ استان برتر کشور قرار گیرد.

به گفته نامدار جهانگیر بهمنی و محمد حسین صمدی هر دو از ناحیه یک سنندج به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و سوم بخش غیر حضوری شانزدهمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس در دروس آزمایشگاه و انسان و محیط زیست شدند.

معاون آموزش متوسطه استان این موفقیت بزرگ را به جامعه فرهنگیان استان بویژه مدیریت و گروه‌های آموزشی ناحیه یک سنندج تبریک گفت و از تلاش و زحمات کلیه دست اندرکاران امر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.