مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: به مناسبت روز آتش نشانی رژه خودرویی آتش نشانی با ماشین آلات و تجهیزات در خیابان‌های این شهر برگزار شد.

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به مناسبت هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و خدمات ایمنی نیرو‌های آتش نشانی با خودرو‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین در در خیابان‌های اصلی شهر رژه رفتند.

او افزود:آتش نشانان با از خودگذشتکی خود همواره در مواجهه با خطر، برای نجات آسیب دیدگان تلاش کرده اند و با اثبات عملکرد خود به عنوان ناجیان مردم همواره درحال خدمات و جان فشانی هستند.

احمدی سرعت، دقت، تصمیم گیری سریع، تخصص و داشتن تجهیزات را از ضرورت‌های موفقیت در آتش نشانی و از وظایف مهم آتش نشانان دانست و اضافه کرد:سرعت عمل در فعالیت‌های آتش نشانان برای حضور سریع‌تر در صحنه یکی از مسایل لازم و ضروری است که باید مورد توجه آن‌ها در ماموریت‌ها باشد زیرا امری سرنوشت ساز در موفقیت ماموریت‌های آتش نشانی است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت:سازمان آتش‌نشانی در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.