پیام تبریک مسئولان خوزستان به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه ای، ۷ مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با صدور پیام‌های جداگانه ای، ۷ مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفتند.

آتش نشان، مردی از جنس شهامت و ایثار

سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه به مناسبت ۷ مهر ماه، روز آتش نشانی و ایمنی پیام تبریک صادر کرد و این روز را به آتش نشانان جان بر کف و فداکار تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت فرشته‌های نجات که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می‌کشد تا آتش سوزان وسوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند و اینجانب ۷ مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش شهرستان امیدیه و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح تبریک عرض نموده و توفیق و بهروزی این عزیزان را از خداوند منان مسئلت دارم.

روز آتش نشان بهانه‌ای است برای تجلیل از دلیرمردان جان بر کف

امید بن‌عباس مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با صدور پیامی ۷ مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی را به همه آتش نشانان کشور و کارکنان آتش نشانی و خدمات ایمنی خوزستان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

"بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا (سوره مائده آیه ۳۲)

۷ مهرماه، روز ایمنی و آتش نشانی یادآور کسانی است برای نجات جان و مال انسان‌ها، جان برکف دل به دریایی حوادث سپردند و با رشادت و دلاوری از جان خود گذشتند.

آتش نشانی شغلی پرمخاطره است به ویژه این که امروزه به فراخور بروز انواع آتش‌سوزی‌ها و حوادث متعدد ایثارگرانه در صحنه حضور دارند، در استان خوزستان نیز به واسطه بحران‌های مختلف از قبیل آتش‌سوزی‌های صنعتی، طبیعی و... این خطرات دوچندان می‌شود از این رو ضرورت دارد با فراهم آوردن تجهیزات و امکانات لازم، مسیر خدمت رسانی برای مردم را هموارتر کنیم و با افزایش پایگاه‌های حریق شهری و صنعتی زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه را کاهش دهیم.

روز آتش نشان بهانه‌ای است برای تجلیل از آنانی که با ایستادن در مقابل حوادث و حماسه‌آفرینی خود شادی و امید را برای آسیب‌دیدگان به ارمغان می‌آورند و اینجانب فرارسیدن روز آتشنشان را به تمامی کارکنان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن سپاس و تشکر از خدمات و زحمات این عزیزان، از ایزد منان برای یکایک آنان و خانواده‌های محترمشان، سلامتی، سعادت و موفقیت را آرزو دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.