رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان وضعیت جنوب غرب خوزستان را همچنان قرمز اعلام کرد و گفت: خروج از این وضعیت به رفتار مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی بستگی دارد.

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در حال تکمیل است و احتمال استفاده از مابقی بیمارستان ها در جنوب غرب خوزستان وجود دارد.

او با بیان اینکه  هم اکنون ۱۱۳ بیمار در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان بستری هستند تصریح کرد: از این تعداد  بیمار۲۹ نیز در بخش مراقبت‌های ویژه ، تحت مراقبت هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه افزود: اگر شهروندان دستورالعمل های بهداشتی که همان رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، شست و شوی مرتب دست ها و استفاده از ماسک که این امر آسان ترین راه برای حفظ سلامتی و جلوگیری از ابتلا به کرونا است را رعایت نکنند همچنان شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری خواهیم بود.

سلمان زاده در پایان تصریح کرد: افراد دارای بیماری زمینه ای همچون دیابت ، مادران باردار و افراد میانسال حدالامکان از منزل خارج نشوند و در هنگام خروج حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.