حجت الاسلام حسینی‌پور گفت: آیین سوگواری اربعین حسینی در فضای باز برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام حسینی‌پور امام جمعه خمین در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: با توجه به اینکه امسال پیاده‌روی اربعین نداریم باید با یک برنامه‌ریزی درست، آیین سوگواری اربعین حسینی با رعایت شیوه نامه بهداشتی و در فضای باز برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی‌پور افزود: رهروان اهل بیت (ع) در این شهرستان در مراسم اربعین حسینی امسال براساس تصمیم گیری‌های ستاد کرونا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اقدام می‌کنند.

او با اشاره به آسیب‌های اجتماعی گفت: دامنه برخی آسیب‌های اجتماعی نسبت به گذشته گسترده‌تر شده و نقل و انتشار بدون نقد و تحلیل این گونه آسیب‌ها در رسانه‌ها و به ویژه فضای مجازی کار درستی نیست و از قبح گناه کاسته شده و باعث می‌شود که این نوع آسیب‌ها کم کم عادی شوند.

امام جمعه خمین با بیان اینکه راهکار‌های علاج آسیب‌های اجتماعی در روایات اهل بیت (ع) وجود دارد، ادامه داد: این راهکار‌ها را پیامبر وائمه معصومین بیان فرموده‌اند، اما متاسفانه به آن‌ها بی توجهی شده است.

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ عمومی شهرستان خمین با حضور اعضا و مسئولان و روسای برخی ادارات در دفتر امام جمعه خمین برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.