صد تخت درمانی به ظرفیت بیمارستانی البرز اضافه شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: برای مقابله با کرونا ۴۰ تخت آی سی یو به بخش‌های درمانی و حدود ۱۰۰ تخت دیگر به سایر بخش‌های بیمارستانی اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مرتضی نظری، معاون توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۴۰ تخت آی سی یو به بخش های درمانی و حدود ۱۰۰ تخت دیگر برای بستری بیماران مبتلا به کرونا به سایر بخش های بیمارستانی اضافه شده است، همچنین تجهیزات مصرفی کرونا برای چهار ماه نیاز استان در شرایط بحرانی ذخیره  شده است.

معاون توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی البرز  با بیان این که بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس تا ۴ ماه آینده به بهره برداری می رسد افزود: تسریع و پیگیری ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سیدالشهدا(ع) توسط سازمان اداره کل مسکن و شهرسازی انجام شده و همچنین ساخت طرح بیمارستان کمال شهر که به مدت دو سال این  طرح ناتمام  مانده بود از سر گرفته شده است .

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ساختمان های امحای زباله و تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان های امام حسین(ع) و کوثر ساخته و خریداری شده است و تا هفته آینده به بهره برداری خواهند رسید وهمچنین تجهيزات پزشکی مورد نیاز بیماران کرونا از قبیل ۲ دستگاه سی‌تی‌اسکن و ۲ دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان های امام علی(ع) و کوثر خریداری و راه اندازی شده است .

نظری افزود: جذب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار با مساعدت استاندار البرز و مسئولین وزارت بهداشت برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ و همچنین پیگیری جذب ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر در دستور کار دانشگاه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام / ر.ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.