مزارعی گفت: نظارت و حضور پلیس به صورت محسوس و نامحسوس باعث دلگرمی مردم هنگام تردد در محور‌های مواصلاتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ایرج مزارعی در نشست تعاملی با رئیس پلیس راه استان ایلام، گفت: حوادث جاده‌ای با توجه به شرایط اقلیمی و کوهستانی بودن، همواره یکی از دغدغه‌های نگران‌کننده در استان بوده که باید با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها و آموزش مردم شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی در جاده‌های استان باشیم.

او افزود: کاهش آثار ناخوشایند تصادف ، وظیفه رسانه پس از وقوع حادثه است که نباید از آن غافل بود و تحلیل علت یا علل وقوع حادثه و انتقال خواسته‌های آسیب دیدگان به مسئولان، وظیفه رسانه پس از وقوع حادثه است.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز ایلام مطرح کرد: در سال‌های اخیر توفیقات بسیار خوبی در کاهش حوادث و جانباختگان تصادفات رانندگی در کشور و استان حاصل شده که این مهم در کنار اقدامات ترافیکی و انتظامی پلیس و سایر نهاد‌های مسئول در چرخه حمل و نقل، مرهون همکاری رسانه‌ها خصوصاً رسانه ملی بوده است.

او ضمن تاکید بر گسترش و تحکیم همکاری‌ها و فعالیت‌های فی مابین در خصوص آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک آحاد جامعه بیان کرد: آموزش، محور توسعه و اعتلای جامعه است و در مقوله ترافیکی موجب کاهش خسارات و حواث ترافیکی خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.