مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه گفت: از هر حرکتی برای احیای جنگل‌ها ومراتع حمایت می کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صفری روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته گردشگری به تمامی متولیان امر در این حوزه گفت: امروز ما شاهد حضور دوستداران طبیعتی بودیم که با عشق به سرزمین خود علی رغم بسیاری از محدودیت‌های کرونایی آمدند، منطقه تفریحی سراب یاوری را پاکسازی ودر خاتمه نهالکاری کردند.

او گفت : ما در منابع طبیعی با نیرو و امکانات بسیار محدود متولی حفظ، احیا، توسعه وبهره برداری بهینه وقانونمند بیش از ۷۰درصد از حوزه منابع طبیعی در حقیقت انفال الهی استان هستیم لذا از هر حرکتی که در راستای اهداف حفاظتی واحیای جنگل‌ها ومراتع که در حقیقت حفظ وتوسعه منابعی را رقم می‌زند که بستر سازحیات انسان‌ها برای تمامی نسلهاست حمایت می‌کنیم.

صفری بیان کرد: امروز از روز‌های بیاد ماندنی برای ما است وبا افتخار اعلام می‌کنیم که شما همیار مروجان منابع طبیعی هستید وآماده عضو گیری در بین علاقمندان در حوزه گردشگری هستیم.

صفری گفت: این جنگلکاری‌ها از سوی گردشگران به صورت یک فرهنگ در آید ودر حقیقت یک بند ویا تبصره از قوانین آژانس‌ها باشد که استمرار آن تضمین شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.