در چارچوب هفته پنجم لیگ فوتبال فرانسه ۸ تیم مسابقات خود را به پایان رساندند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته پنجم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) عصر امروز (یکشنبه) با ۴ بازی پیگیری شد.

آنژه ۳ - برس ۲

تیم‌های فوتبال آنژه و برس در چارچوب هفته پنجم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آنژه به پایان رسید. "استیو مونیه" بازیکن برس در دقیقه ۲ و از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد تا شاگردان "مونیل" از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه ۲۲ "تیوب" گل مساوی را برای آنژه به ثمر رساند، اما "گانتان چانبونیر" ۱۰ دقیقه بعد گل دوم برس را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان "دال اوگلیو" به پایان برسد.

در نیمه دوم جریان بازی تغییر کرد و در دقایق ۷۸ و ۸۰ "ابراهیم ترائوره" و "فولگینی" ۲ گل برای آنژه زدند تا در نهایت شاگردان "مونیل" برنده این بازی باشند.

دیژون ۲ - مون پولیه ۲

تیم‌های فوتبال دیژون و مون پولیه در چارچوب هفته پنجم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

"ابیمبه" و "مانگا" در دقایق ۸ و ۶۰ گل‌های دیژون را به ثمر رساندند و "دلورت" و "ساوانیر" در دقایق ۵۰ و ۹۰ گل‌های مون پلیه را زدند.

موناکو ۳ - استراسبورگ ۲

تیم‌های فوتبال موناکو و استراسبورگ در چارچوب هفته پنجم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود موناکو به پایان رسید.

موناکو در این بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و مزد بازی بهتر خود را گرفت. "وسام بن یدر" در دقایق ۹، ۵۳ و "آگوئیلار" در دقیقه دوم وقت‌های اضافی نیمه اول گل‌های موناکو را به ثمر رساندند.

"چهیری" و "آخورکه" در دقایق ۴۶ و ۷۰ گل‌های استراسبورگ را به ثمر رساندند.

نیم المپیک ۱ - لانس ۱

تیم‌های فوتبال نیم المپیک و لانس در چارچوب هفته پنجم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی یکی از کم موقعیت‌ترین بازی‌های این هفته لیگ فوتبال فرانسه بود. در دقیقه ۳۴ "گاناگو" گل اول بازی و لانس را به ثمر رساند تا نیمه اول با همین گل به سود تیمش به پایان برسد.

نیمه دوم این بازی هم بسیار کم موقعیت بود و نیم المپیک نتوانست موقعیت‌های خوبی روی دروازه لانس ایجاد کند. در نهایت "فرهات" در دقیقه ۸۷ گل تساوی بخش را برای نیم المپیک به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار