معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: چرخه توزیع نهاده‌های دامی و طیور در استان نیازمند وحدت رویه و تثبیت است تا بتوانیم بهتر بر آن نظارت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: علی رضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در نشست کارگروه نظارت بر توزیع نهاده‌های دام و طیور استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه توزیع و نظارت دقیق بر توزیع نهاده‌ها الزامی است، تاکید کرد: در کنار مصوبات کارگروه‌های مرتبط، می‌بایست مدیریت چرخه توزیع به شکلی تثبیت و مستند سازی شود.

او افزود: ما نیازمند یک روش اجرایی درست برای چرخه توزیع هستیم که در آن فرایندها قابل درک باشند یعنی موضوع دریافت نهاده، توزیع، نظارت، پشتیبانی امور دام هر کدام به شکل مستند و دقیق رسالت‌های خود را بدانند و هر کار به نوبه خود اجرایی شود.

برخورد با متخلفان

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه این چرخه توزیع از زمان دریافت نهاده تا رسیدن به دست تولید کننده می‌بایست ساز و کار مستندی داشته باشد، گفت: باید در کنار دیگر مستندات کارگروه نظارت بر عرضه و توزیع نهاده‌های دامی نسبت به این گونه مستند سازی هم اقدام کرد تا بتوانیم رویه‌ای واحد را در استان تبیین و آن را به فرمانداران نیز ابلاغ کنیم تا بر حسب آن نظارت‌ها انجام شود.

شریفی نژاد با بیان اینکه امروز رسانه‌های بیگانه به دنبال التهاب هستند، ابراز کرد: باید بازار را تنظیم کرد و ما معتقد هستیم که اگر بدون نظارت نهادهای وارد سیستم و چرخه توزیع شود، مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

او با بیان اینکه از سوی وزارت کشور به استانداری‌ها تکلیف شده که باید چرخه توزیع نهاده‌های دامی را مرتب و منظم نظارت کرد و با متخلفان این حوزه برخورد جدی را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.