مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد مردم برای دسترسی به سرویس «مخابرات من» باید از وب سایت شرکت مخابرات استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اشاره به امکان مشاهده ریزکارکرد قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت اظهار داشت: "به منظور ساده‌سازی فرایند‌های غیرحضوری، امکان دسترسی به ریز کارکرد و جزئیات قبوض برای مشتریان به صورت لحظه‌ای از طریق وب سایت شرکت مخابرات ایران در بخش «مخابرات من» فراهم شده است".

 بیدخام با اعلام مطلب فوق تصریح کرد: "مشتریان برای استفاده از این بخش در ابتدا لازم است در قسمت مخابرات من در وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir ثبت نام کنند و سپس از امکانات مختلف منوی "مخابرات من" در وب سایت از جمله مشاهده ریزکارکرد قبوض خود استفاده نمایند".

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تشریح روش استفاده از مخابرات من  خاطرنشان کرد: "مشتریان پس از ورود به بخش مخابرات من، می‌توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن‌های جدید، شماره‌های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی ”مشاهده ریزهزینه‌های قبض“، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند".


بیشتر بخوانید


مهندس بیدخام همچنین افزود: "با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و دسترسی مستقیم به سامانه «مخابرات من»، امکان مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد-ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت به راحتی برای تمام مشتریان میسر است".

وی تاکید کرد: "با استفاده از سامانه مخابرات من، امکان پرداخت قبض (میان دوره و پایان‌دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه‌های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبوض و مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه) وجود دارد".

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: "خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویس‌های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست‌های اینترنت نیز از امکانات مهم در اختیار مشتریان و مخاطبان با استفاده از درگاه مخابرات من است".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس تیموری آسفیچی
۲۰:۲۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
امکان دریافت قبض وجود ندارد لطفا رسیدگی کنید من که نتونستم قبض دریافت کنم جهت اسناد حسابداری احتیاج دارم
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل پاشائی علمداری
۰۴:۵۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
چندین ساعت وقت گذاشتم نتونستم یک برگ فیش تلفن ثابت دریافت کنم.از بس که افراد بیسواد و بی تجربه و بی مسئولیت پر شده در مخابرات فقط حقوق میگیرند کار بلد نیستند. از یک طرف فیش کاغذی را قطع میکنید از طرف دیگر زیرساختهای تهیه فیش را فراهم نمیکنید. نادان سالاری در مخابرات عوغا میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل پاشائی علمداری
۰۴:۵۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
چندین ساعت وقت گذاشتم نتونستم یک برگ فیش تلفن ثابت دریافت کنم.از بس که افراد بیسواد و بی تجربه و بی مسئولیت پر شده در مخابرات فقط حقوق میگیرند کار بلد نیستند. از یک طرف فیش کاغذی را قطع میکنید از طرف دیگر زیرساختهای تهیه فیش را فراهم نمیکنید. نادان سالاری در مخابرات عوغا میکند.
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر عربیزاده
۱۰:۵۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
ثبت نام در مخابرات من انجام نمیشود علت چیست
آخرین اخبار