رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فردوس از افتتاح و بهره برداری از ۶ طرح در هفته گردشگری خبر داد.

صداقت طالبی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت:  ۶ طرح گردشگری در حوزه ‌های گردشگری و سرمایه گذاری به ارزش ۱۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال است.

او افزود: واحد بوم گردی قیوم، دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری ساگارت پرواز پارت، زیر سازی و آسفالت ورودی منطقه نمونه گردشگری باغستان، زیر سازی و آسفالت مجموعه گردشگری آبگرم معدنی فردوس، برق رسانی به مسجد سیدی، مجموعه کوشک، مدرسه علیا و حمام جهانیار و برق رسانی به قنات جهانی بلده  از جمله پروژه‌ هایی است که در دومین روز از هفته گردشگری (۷ مهرماه)، با حضور مسئولین استان و شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


بیشتر بخوانید


صداقت طالبی اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰ طرح گردشگری در سطح شهرستان در زمینه‌های بوم گردی، دهکده گردشگری، سفره خانه سنتی، مجتمع تفریحی گردشگری، رستوران بین راهی در حال ساخت است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فردوس ادامه داد: امسال از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید و بانک انصار مبلغ ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای پروژ‌ه ها امید است تا پایان دولت تدبیر و امید افتتاح و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.