مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، گفت: بابلسر و بهنمیر، بهترین دفتر حفظ آثار شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در کشور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در اولین همایش شهرستانی هفته دفاع مقدس شهرستان بابلسر، گفت: شهر‌های بابلسر و بهنمیر نقش ویژه‌ای در دفاع مقدس داشتند و بهترین دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در کشور دارند.

او با بیان اینکه کار در حوزه دفاع مقدس بسیار زیاد است و ما هنوز نتوانسته ایم آن چنان که شایسته رشادت و دلاوری ایثارگران، جانبازان و شهداست، فعالیت کنیم، افزود: سرلشگر باقری رییس ستاد نیرو‌های مسلح کشور در نمایشگاه بزرگ سال ۹۸ دفاتر حفظ آثار شهدا در تهران، عملکرد دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهر‌های بابلسر و بهنمیر را مورد تحسین قرار داد و الگویی برای دیگر شهر‌های کشور دانست.

سردار ملکی با تشکر از نقش بسیار مهم و موثر خیران و مردم در این حوزه گفت: برای ثبت و انتقال حماسه جاویدان و فراموش نشدنی ۸ سال دفاع مقدس به جوانان امروز و نسل آینده، نیازمند همت و بسیج همگانی هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تقدیر از مجاهدت‌های سردار اسرافیل کریمیان و همسرش مرحومه حاجیه فاطمه حارومار، افزود: در برابر ایثار، رشادت و شجاعت این زن و شوهر، سرتسلیم فرود می‌آورم.

اولین همایش شهرستانی هفته دفاع مقدس شهرستان بابلسر با محوریت همایش نکوداشت بانوی نقش آفرین دفاع مقدس با محوریت رزمنده و امدادگر جبهه غرب کشور مرحومه حاجیه فاطمه حارو مار همسر سردار حاج اسرافیل کریمیان و واگذاری سند زمین ۱۰۰۰ متری برای احداث دفتر حفظ آثار شهدا و پایگاه فرهنگی دفاع مقدس بهنمیر در حسینیه محله هزارچل این شهر برپا شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.